Erinevus lehekülje "ITI0011-2016:HW03 Ussimäng" redaktsioonide vahel
Mine navigeerimisribale
Mine otsikasti
(Uus lehekülg: 'Tagasi ITI0011 lehele. == Üldine == Kolmas kodutöö aines Programmeerimise põhikursus Javas (ITI0011)<br /> Kaust gitis: HW03<br /> Kaitsmised: 18. - 22. aprill 2016 Ü...') |
(Erinevus puudub)
|
Redaktsioon: 29. märts 2016, kell 06:54
Tagasi ITI0011 lehele.
Üldine
Kolmas kodutöö aines Programmeerimise põhikursus Javas (ITI0011)
Kaust gitis: HW03
Kaitsmised: 18. - 22. aprill 2016
Ülesanne tuleb lahendada kasutades [[ITI0011:JavaFX|JavaFX] raamistikku või Android platvormile.
Ülesanne
Realiseerida ussimäng. Uss liigub mööda ekraani, nooltega saab juhtida, eesmärk on koguda aardeid.