ITI0011-2016:harjutus 15

Allikas: Kursused
Redaktsioon seisuga 8. aprill 2016, kell 06:54 kasutajalt Ago (arutelu | kaastöö) (Uus lehekülg: '== Üldine == Kaitsmised: 13. - 15. aprill<br /> Kaust gitis: EX15 == Miinikits Miina seiklused Madise tagaaias == Miinikits Miina omanikule, Madisele, on otsustatud teha temp...')
(erin) ←Vanem redaktsioon | Viimane redaktsiooni (erin) | Uuem redaktsioon→ (erin)
Mine navigeerimisribale Mine otsikasti

Üldine

Kaitsmised: 13. - 15. aprill
Kaust gitis: EX15

Miinikits Miina seiklused Madise tagaaias

Miinikits Miina omanikule, Madisele, on otsustatud teha tempu. Tembu tegijaks on Jaanus, Madise vana rivaal kartulikasvatuses. Miinikits Miina peab päästma madise kartulid Jaanuse miinide eest!

Põhiosa

Jaanuse miinid on katki, ja ei plahvata.
Realiseeri rakendus, kus on järgnevad elemendid:

  • Kits (tuleb ise pilt joonistada), kes on juhitav nooleklahvidega, st vajutades üles liigub kits üles jne.
  • Miinid (tuleb ise pilt joonistada), mis tekivad iga 5 sekundi tagant suvalisse kohta.
  • Skoori tekst, mis näitab, mitu miini on üles korjatud.

Kusjuures kui kits läheb miini vastu, siis "korjatakse" miin üles, st eemaldatakse maailmast, ja lisatakse skoorile üks punkt.

Lisaosa

Oi ei, Jaanus on oma miinid korda saanud!
Tuleb realiseerida kõik baasosas, pluss järgnev:

  • Miinid plahvatavad (tuleb ise pilt joonistada) 3 sekundit pärast nende tekkimist
  • Kui Miina saab plahvatusega pihta, läheb talt üks elu maha.
  • Kui Miinal saavad elud otsa (tal on algul 3 elu, ehk pärast kolme plahvatust), siis algab mäng algusest.
  • Miinid tekivad aina tihemini, mida kauem mäng on käinud, st algul iga viie sekundi tagant, hiljem juba näiteks kolme.