Erinevus lehekülje "ITI0011:harjutus 02" redaktsioonide vahel

Allikas: Kursused
Mine navigeerimisribale Mine otsikasti
(Ago teisaldas lehekülje ITI0011:harjutus 02 pealkirja ITI0011-2015:harjutus 02 alla)
 
1. rida: 1. rida:
#suuna [[ITI0011-2015:harjutus 02]]
+
== Üldine ==
 +
 
 +
Tähtaeg: 4. prakikum (11.-13. veebruar)
 +
 
 +
== Ülesanne ==
 +
Tubli programmeerijana on sul kavas kuuajane (30 päeva) reis hackathonile. Selleks ajaks pead oma kalli suhkruorava andma usaldusväärsele sõbrale hoiule. Suhkruorava eest hoolitsemine ei ole kerge töö ning selleks prindid sõbrale välja põhjaliku juhendi, mida loomaga iga päev teha.
 +
 
 +
Kuna ka tulevikus on sul vaja palju reisida ja suhkruorav vajab igapäevast hoolitsust, otsustasid sa kirjutada programmi, mis teeb hoolitsemise kava vastavalt päevade arvule ise valmis.
 +
 
 +
Suhkruorava eest hoolitsemise põhimõtted:
 +
* iga 3dal päeval tuleb suhkruoravale anda maiustamiseks ussikesi. Kasuta fraasi "feed worms";
 +
* iga 5dal päeval tuleb suhkruoraval lasta liivavannis end pesta. Kasuta fraasi "bathe in sand";
 +
* kui ussidega toitmine ja liivas vannitamine juhtuvad samal päevale, siis tuleb suhkruoravat hoopis lennutada ventilaatori tuules. Kasuta fraasi "glide in wind";
 +
* kõigil teistel päevadel tuleb talle pakkuda söögiks värskeid puuvilju ja jahedat vett. Kasuta fraasi "give fruit and water".
 +
 
 +
NB! Suhkruoravad tahab lennata ainult ajas edasi, sest ajas tagasi lennata nad ei suuda ja paigal seista ka mitte. Kasuta nendel juhtudel fraasi "Can't fly back in time".
 +
Kavas prindi iga päev eraldi reale formaadis "päeva number : tegevus" (kooloni ümber on tühikud).
 +
Näide: "Day 1 : give fruit and water".
 +
 
 +
Iga päeva jaoks prindi välja ainult 1 juhis õige fraasiga.
 +
 
 +
== Mall ==
 +
 
 +
<source lang="java">
 +
public class EX02 {
 +
 
 +
/**
 +
* Constant.
 +
* Every 3 days, feed worms.
 +
*/
 +
public static final int WORM_FEEDING_DAY = 3;
 +
 +
/**
 +
* Constant.
 +
* Every 5 days, bathe in sand.
 +
*/
 +
public static final int BATHING_DAY = 5;
 +
 +
/**
 +
* Constant.
 +
* Total number of days for which instructions are needed.
 +
*/
 +
public static final int NUMBER_OF_DAYS = 30;
 +
 +
/**
 +
* Entry point of the program.
 +
* @param args Arguments from command line.
 +
*/
 +
public static void main(String[] args) {
 +
// call and print getInstructionForCurrentDay inside a loop here
 +
}
 +
 +
/**
 +
* Return instruction for given day.
 +
* @param currentDay number of day to print instructions for.
 +
*/
 +
public static String getInstructionForCurrentDay(int currentDay) {
 +
return null;
 +
}
 +
}
 +
</source>

Redaktsioon: 3. veebruar 2016, kell 12:07

Üldine

Tähtaeg: 4. prakikum (11.-13. veebruar)

Ülesanne

Tubli programmeerijana on sul kavas kuuajane (30 päeva) reis hackathonile. Selleks ajaks pead oma kalli suhkruorava andma usaldusväärsele sõbrale hoiule. Suhkruorava eest hoolitsemine ei ole kerge töö ning selleks prindid sõbrale välja põhjaliku juhendi, mida loomaga iga päev teha.

Kuna ka tulevikus on sul vaja palju reisida ja suhkruorav vajab igapäevast hoolitsust, otsustasid sa kirjutada programmi, mis teeb hoolitsemise kava vastavalt päevade arvule ise valmis.

Suhkruorava eest hoolitsemise põhimõtted:

  • iga 3dal päeval tuleb suhkruoravale anda maiustamiseks ussikesi. Kasuta fraasi "feed worms";
  • iga 5dal päeval tuleb suhkruoraval lasta liivavannis end pesta. Kasuta fraasi "bathe in sand";
  • kui ussidega toitmine ja liivas vannitamine juhtuvad samal päevale, siis tuleb suhkruoravat hoopis lennutada ventilaatori tuules. Kasuta fraasi "glide in wind";
  • kõigil teistel päevadel tuleb talle pakkuda söögiks värskeid puuvilju ja jahedat vett. Kasuta fraasi "give fruit and water".

NB! Suhkruoravad tahab lennata ainult ajas edasi, sest ajas tagasi lennata nad ei suuda ja paigal seista ka mitte. Kasuta nendel juhtudel fraasi "Can't fly back in time". Kavas prindi iga päev eraldi reale formaadis "päeva number : tegevus" (kooloni ümber on tühikud). Näide: "Day 1 : give fruit and water".

Iga päeva jaoks prindi välja ainult 1 juhis õige fraasiga.

Mall

<source lang="java"> public class EX02 {

/** * Constant. * Every 3 days, feed worms. */ public static final int WORM_FEEDING_DAY = 3;

/** * Constant. * Every 5 days, bathe in sand. */ public static final int BATHING_DAY = 5;

/** * Constant. * Total number of days for which instructions are needed. */ public static final int NUMBER_OF_DAYS = 30;

/** * Entry point of the program. * @param args Arguments from command line. */ public static void main(String[] args) { // call and print getInstructionForCurrentDay inside a loop here }

/** * Return instruction for given day. * @param currentDay number of day to print instructions for. */ public static String getInstructionForCurrentDay(int currentDay) { return null; } } </source>