Erinevus lehekülje "ITI0011-2016:harjutus 13" redaktsioonide vahel
(ei näidata sama kasutaja üht vahepealset redaktsiooni) | |||
31. rida: | 31. rida: | ||
== Lisaosa == | == Lisaosa == | ||
− | Lisaosas tuleks implementeerida | + | Lisaosas tuleks implementeerida klikker. See tähendab, et mäng hakkab küpsiste arvu suurendama teatud ajavahemiku tagant. Selleks tuleks luua veel üks nupp, mis sellist asja lubaks teha, kui on olemas vastav kogus küpsiseid. |
Tingimused: | Tingimused: | ||
− | * | + | * Klikkeri hind peab algama 100-st küpsisest ning tõusma iga ostu järel 200 ühiku võrra. |
− | * | + | * Klikker peab alustama küpsise arvu suurendamist alguses iga 5 sekundi tagant, suurendatakse kursori koguse võrra. |
− | * Iga ostu järel | + | * Iga ostu järel klikkeri intervalli langetatakse 0.1 sekundi võrra. Alla ühe sekundi pole võimalik enam klikkerit osta. |
== Näide == | == Näide == | ||
[[Pilt:ITI0011 EX13 cookie example.png|600px]] | [[Pilt:ITI0011 EX13 cookie example.png|600px]] |
Viimane redaktsioon: 6. aprill 2016, kell 08:59
Üldine
Kaitsmised: 6. - 8. aprill 2016
Kaust gitis: EX13
Ülesanne tuleb lahendada kasutades JavaFX raamistikku. Ülesandel automaatteste pole, stiil peab korras olema.
Ülesanne
Antud ülesandes tuleb luua lihtsustatud versioon populaarsele mängule nimega “cookie clicker” (http://orteil.dashnet.org/cookieclicker/).
Põhiosa
Põhiosas tuleb realiseerida küpsisele klikimine, skoori näitamine, võimaluse saada osta kursoreid, mis suurendavad igal klikil saadavat küpsiste arvu, ning info nupp, mille vajutamisel kuvatakse valmistamise kuupäev, looja, kirjeldus jne. Lisaks sellele peab olema ka tehtud väike disain. Paigutuse ja kujunduse võite vabalt valida ise, kuid mitte ükski element ei tohi näha välja tavalise disainiga. Kui programmi kujundamine on tehtud javas, siis kood peab olema struktureeritud.
Tingimused:
- Taust peab olema vähemalt kahe värviline. Võib kasutada mingit pilti.
- Ükski nupp ei tohi olla default stiilis.
- Kui kursor satub mingi nupu kohale, peab muutuma antud nupp teist värvi. Sama kehtib ka kui nupule klikitakse.
- Mitte aktiivsetel nuppudel peab olema ka oma stiil (sobib ka kui ei näidata lihtsalt nuppu välja).
- Akna suurus võib olla ise määratud, kuid seda ei tohi saada programmi jooksutamise ajal muuta.
- Kursorite arvu saab alles siis suurendada, kui on olemas piisavalt palju küpsiseid
- Kursorite arvu suurendatakse iga kord ühe võrra.
- Kursorite hind algab 20-st küpsisest ning tõuseb iga ostu järel 20 ühiku võrra.
- Kursori hind ja arv peab olema pidevalt jälgitav.
Võite kasutada järgmist pilti: Küpsis
Lisaosa
Lisaosas tuleks implementeerida klikker. See tähendab, et mäng hakkab küpsiste arvu suurendama teatud ajavahemiku tagant. Selleks tuleks luua veel üks nupp, mis sellist asja lubaks teha, kui on olemas vastav kogus küpsiseid.
Tingimused:
- Klikkeri hind peab algama 100-st küpsisest ning tõusma iga ostu järel 200 ühiku võrra.
- Klikker peab alustama küpsise arvu suurendamist alguses iga 5 sekundi tagant, suurendatakse kursori koguse võrra.
- Iga ostu järel klikkeri intervalli langetatakse 0.1 sekundi võrra. Alla ühe sekundi pole võimalik enam klikkerit osta.