Erinevus lehekülje "ITI0011:Mull" redaktsioonide vahel
Mine navigeerimisribale
Mine otsikasti
(Uus lehekülg: 'Tagasi kursuse lehele Ülesande tähtaeg: '''7. - 8. mai''' <span style="color:red">Detailid ja hindamise osa täpsustub</span> == Kirjeldus == Kirjutada graafili...') |
|||
10. rida: | 10. rida: | ||
Seda ülesannet on võimalik teha ka Androidi peal. | Seda ülesannet on võimalik teha ka Androidi peal. | ||
+ | |||
+ | == Põhiosa (5p) == | ||
+ | |||
+ | * Tuleb kirjutada graafilise kasutajaliidesega (GUI) programm, mis kuvab vähemalt kujundeid: | ||
+ | ** sinine täidetud ruut | ||
+ | ** punane täidetud ring | ||
+ | * Kujundite asukohad muutuvad juhuslikult teatud ajavahemiku möödudes (näiteks 1 sekund) | ||
+ | * Kujundid ei tohi üksteisega kattuda | ||
+ | * Kujundil klikates eemaldatakse see ekraanilt | ||
+ | * Kujundil klikates saab mängija punkte (koguse võite ise määrata). | ||
+ | |||
+ | == Lisaosa (1p) == | ||
+ | |||
+ | * Kujundite asukohti muudetakse ühekaupa, mitte kõik kujundid korraga | ||
+ | ** näiteks ruudu asukoht muutub 850ms tagant, ringi asukoht 600ms tagant | ||
+ | * Iga kujundi asukohta vahetatakse kolm korda. Peale seda kujund eemaldatakse automaatselt | ||
+ | ** Juhul, kui mängija klikib kujundit, mida näidatakse esimest korda, saab ta 3p. Juhul, kui kujundit on ühe korra ringi paigutatud, siis 2p. Peale teist ümberpaigutamist 1p. | ||
+ | ** Klikkimata ja automaatselt eemaldatud kujund annab mängijale -1p. | ||
+ | * Kui kõik kujundid on ekraanilt eemaldatud, kuvatakse kogutud punktisumma. | ||
+ | |||
+ | == Lisaosa (1p) == | ||
+ | |||
+ | * Juhul, kui kujund ekraanilt eemaldatakse, lisatakse juhuslikkuse alusel uus kujund. | ||
+ | * Kujundeid peaks ekraanil olema kogu aeg kolm (või rohkem) | ||
+ | * Kujundite asukohad vahetuvad kiirenevas tempos. | ||
+ | * Mäng kestab, kuni mängulaualt on automaatselt eemaldatud 5 klikkimata kujundit | ||
+ | * Mängija punktisumma on pidevalt ekraanil näha | ||
+ | * Kujundid on erineva suurusega (näiteks ruut on 2x väiksem kui ring) ja nende eest saab erinevalt punkte (väiksema ruudu eest saab 2x rohkem punkte). | ||
+ | |||
+ | == Lisaosa: seaded (1p) == | ||
+ | |||
+ | * Programmil on lisaks mängu vaatele ka seadete vaade, kus peaks saama erinevaid parameetreid seadistada. Näiteks | ||
+ | ** kujundite minimaalne arv ekraanil | ||
+ | ** kujundite suurus | ||
+ | ** kujundite asukoha muutumise kiirus jne | ||
+ | * Mäng peab arvesse võtma seadistausi | ||
+ | * Seadistuste muutmisel tuleb kontrollida, et kasutaja ei sisesta ebaadekvaatseid väärtusi (mäng ei ole enam mängitav). Võib teha ettemääratud valikud, valida saab 3 kiiruse vahel | ||
+ | * Seadistused peaks säilima peale programmi uuestikäivitamist. | ||
+ | |||
+ | == Lisaosa: edetabel (2p) == | ||
+ | |||
+ | * Programm salvestab mängude tulemused | ||
+ | * Meeles hoitakse 10 parimat skoori | ||
+ | * Koos skooriga salvestatakse mängija nimi (saab sisestada juhul, kui mängu lõpptulemus annab koha 10 parema seas) + skoori saavutamise aeg | ||
+ | * Mängides näidatakse lisaks mängija hetkeskoorile ka parimat skoori. | ||
+ | * Skooritulemused on võimalik nullida |
Redaktsioon: 14. aprill 2015, kell 01:05
Ülesande tähtaeg: 7. - 8. mai
Detailid ja hindamise osa täpsustub
Kirjeldus
Kirjutada graafilise kasutajaliidesega programm, mis kuvab kasutajale kujundeid, mis vahetavad oma asukohta ekraanil. Kujundile klikkides saab kasutaja/mängija punkte. Mängu erinevaid parameetreid saab seadistada eraldi menüüs.
Seda ülesannet on võimalik teha ka Androidi peal.
Põhiosa (5p)
- Tuleb kirjutada graafilise kasutajaliidesega (GUI) programm, mis kuvab vähemalt kujundeid:
- sinine täidetud ruut
- punane täidetud ring
- Kujundite asukohad muutuvad juhuslikult teatud ajavahemiku möödudes (näiteks 1 sekund)
- Kujundid ei tohi üksteisega kattuda
- Kujundil klikates eemaldatakse see ekraanilt
- Kujundil klikates saab mängija punkte (koguse võite ise määrata).
Lisaosa (1p)
- Kujundite asukohti muudetakse ühekaupa, mitte kõik kujundid korraga
- näiteks ruudu asukoht muutub 850ms tagant, ringi asukoht 600ms tagant
- Iga kujundi asukohta vahetatakse kolm korda. Peale seda kujund eemaldatakse automaatselt
- Juhul, kui mängija klikib kujundit, mida näidatakse esimest korda, saab ta 3p. Juhul, kui kujundit on ühe korra ringi paigutatud, siis 2p. Peale teist ümberpaigutamist 1p.
- Klikkimata ja automaatselt eemaldatud kujund annab mängijale -1p.
- Kui kõik kujundid on ekraanilt eemaldatud, kuvatakse kogutud punktisumma.
Lisaosa (1p)
- Juhul, kui kujund ekraanilt eemaldatakse, lisatakse juhuslikkuse alusel uus kujund.
- Kujundeid peaks ekraanil olema kogu aeg kolm (või rohkem)
- Kujundite asukohad vahetuvad kiirenevas tempos.
- Mäng kestab, kuni mängulaualt on automaatselt eemaldatud 5 klikkimata kujundit
- Mängija punktisumma on pidevalt ekraanil näha
- Kujundid on erineva suurusega (näiteks ruut on 2x väiksem kui ring) ja nende eest saab erinevalt punkte (väiksema ruudu eest saab 2x rohkem punkte).
Lisaosa: seaded (1p)
- Programmil on lisaks mängu vaatele ka seadete vaade, kus peaks saama erinevaid parameetreid seadistada. Näiteks
- kujundite minimaalne arv ekraanil
- kujundite suurus
- kujundite asukoha muutumise kiirus jne
- Mäng peab arvesse võtma seadistausi
- Seadistuste muutmisel tuleb kontrollida, et kasutaja ei sisesta ebaadekvaatseid väärtusi (mäng ei ole enam mängitav). Võib teha ettemääratud valikud, valida saab 3 kiiruse vahel
- Seadistused peaks säilima peale programmi uuestikäivitamist.
Lisaosa: edetabel (2p)
- Programm salvestab mängude tulemused
- Meeles hoitakse 10 parimat skoori
- Koos skooriga salvestatakse mängija nimi (saab sisestada juhul, kui mängu lõpptulemus annab koha 10 parema seas) + skoori saavutamise aeg
- Mängides näidatakse lisaks mängija hetkeskoorile ka parimat skoori.
- Skooritulemused on võimalik nullida