Erinevus lehekülje "ITI0140:Ülesanne 15" redaktsioonide vahel
Mine navigeerimisribale
Mine otsikasti
(Uus lehekülg: '= Miinikits Miina tagasitulek = Teie ustav kits Miina on läinud kaduma. Kuulete häälte järgi, et ta on kadunud maa-alusesse labürinti. Kuna Miina aitas teid enne miini lei...') |
|||
3. rida: | 3. rida: | ||
Teie ustav kits Miina on läinud kaduma. Kuulete häälte järgi, et ta on kadunud maa-alusesse labürinti. Kuna Miina aitas teid enne miini leidmisega, on aeg teil teda aidata. Peate koostama networkx-i graafi ala ASCII pildist ja leidma networkx-i abil lühima tee läbi selle graafi. | Teie ustav kits Miina on läinud kaduma. Kuulete häälte järgi, et ta on kadunud maa-alusesse labürinti. Kuna Miina aitas teid enne miini leidmisega, on aeg teil teda aidata. Peate koostama networkx-i graafi ala ASCII pildist ja leidma networkx-i abil lühima tee läbi selle graafi. | ||
− | ASCII pildist tuleb | + | ASCII pildist tuleb graaf koostada nii, et iga ristumine on tipp, sisseppäs on lähtetipp ja väljappäs on lõpptipp. Tippude nimed on kodeeritud vastavate koordinaatidega. |
<pre> | <pre> | ||
10. rida: | 10. rida: | ||
B ['X', 'X', ' '], | B ['X', 'X', ' '], | ||
C ['X', 'X', ' ']] | C ['X', 'X', ' ']] | ||
+ | |||
</pre> | </pre> | ||
− | |||
Peate realiseerima kaks funktsiooni: | Peate realiseerima kaks funktsiooni: | ||
17. rida: | 17. rida: | ||
def create_graph(labyrinth): | def create_graph(labyrinth): | ||
− | + | Create_graph peaks tegema antud ascii laburündist reeglite kohase networkx graafi. | |
− | + | (Reegleid soovitan vaadata loengu slaididelt, tegemist on kaalutud graafiga.) | |
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
def find_shortest_path(graph): | def find_shortest_path(graph): | ||
− | See funktsioon peaks võtma sisse networkx-i graafi, ja tagastama tee | + | See funktsioon peaks võtma sisse networkx-i graafi, ja tagastama tee sissepäästust kõige all paremapoolsele väljapääsule. </pre> |
− | Ehk eelmise näite järgi, peaks tagastama [ | + | Ehk eelmise näite järgi, peaks tagastama ["A0", "A2", "C2"]. |
− | |||
On garanteeritud, et koridorid on maksimaalselt ühe ühiku laiused, ja et find_shortest_path-i testites antakse ette alati leitav tee. | On garanteeritud, et koridorid on maksimaalselt ühe ühiku laiused, ja et find_shortest_path-i testites antakse ette alati leitav tee. |
Redaktsioon: 25. november 2015, kell 16:38
Miinikits Miina tagasitulek
Teie ustav kits Miina on läinud kaduma. Kuulete häälte järgi, et ta on kadunud maa-alusesse labürinti. Kuna Miina aitas teid enne miini leidmisega, on aeg teil teda aidata. Peate koostama networkx-i graafi ala ASCII pildist ja leidma networkx-i abil lühima tee läbi selle graafi.
ASCII pildist tuleb graaf koostada nii, et iga ristumine on tipp, sisseppäs on lähtetipp ja väljappäs on lõpptipp. Tippude nimed on kodeeritud vastavate koordinaatidega.
0 1 2 A [[' ', ' ', ' '], B ['X', 'X', ' '], C ['X', 'X', ' ']]
Peate realiseerima kaks funktsiooni:
def create_graph(labyrinth): Create_graph peaks tegema antud ascii laburündist reeglite kohase networkx graafi. (Reegleid soovitan vaadata loengu slaididelt, tegemist on kaalutud graafiga.) def find_shortest_path(graph): See funktsioon peaks võtma sisse networkx-i graafi, ja tagastama tee sissepäästust kõige all paremapoolsele väljapääsule.
Ehk eelmise näite järgi, peaks tagastama ["A0", "A2", "C2"]. On garanteeritud, et koridorid on maksimaalselt ühe ühiku laiused, ja et find_shortest_path-i testites antakse ette alati leitav tee.