Erinevus lehekülje "ITI0011-2016:HW03 Ussimäng" redaktsioonide vahel
		
		
		
		
		
		Mine navigeerimisribale
		Mine otsikasti
		
				
		
		
	
 (Uus lehekülg: 'Tagasi ITI0011 lehele.  == Üldine ==  Kolmas kodutöö aines Programmeerimise põhikursus Javas (ITI0011)<br /> Kaust gitis: HW03<br /> Kaitsmised: 18. - 22. aprill 2016  Ü...')  | 
				|||
| 12. rida: | 12. rida: | ||
Realiseerida ussimäng. Uss liigub mööda ekraani, nooltega saab juhtida, eesmärk on koguda aardeid.  | Realiseerida ussimäng. Uss liigub mööda ekraani, nooltega saab juhtida, eesmärk on koguda aardeid.  | ||
| + | |||
| + | <!--  | ||
| + | |||
| + | 4p - uss sabaga, aarded, punktid, "surma saamine", seaded (ussi kiirus, mingid featuurid, seaded salvestatakse faili), efektne või ilus.  | ||
| + | 1p - sinkavonkatamine  | ||
| + | 1p - takistused (a la labürint)  | ||
| + | 1p - kaks ussi, AI  | ||
| + | 1p - kaks ussi, kaks mängijat, eeldab nooltega juhtimist või üks hiirega, teine noolega. androidi peal võib olla nt kaks ringi, mida mängijad juhivad.  | ||
| + | 1p - erinevat tüüpi aarded, üks jookseb eest ära, mõni on timeriga, mõni annab trahvipunkte.  | ||
| + | 1p - edetabel  | ||
| + | |||
| + | tetris:  | ||
| + | 4p põhiosa - kõik kujundid, ridade eemaldamine, skoor, kujundi keeramine ja liigutamine kukkumise ajal, seaded  | ||
| + | 1p - edetabel  | ||
| + | 1p - level suureneb mängu jooksul  | ||
| + | 1p - combo ja boost  | ||
| + | 1p - üks klots hoiule  | ||
| + | 1p - invisible  | ||
| + | 1p - kahe mängijaga  | ||
| + | 1p - droptrisega kõrvuti  | ||
| + | -->  | ||
Redaktsioon: 1. aprill 2016, kell 06:40
Tagasi ITI0011 lehele.
Üldine
Kolmas kodutöö aines Programmeerimise põhikursus Javas (ITI0011)
Kaust gitis: HW03
Kaitsmised: 18. - 22. aprill 2016
Ülesanne tuleb lahendada kasutades [[ITI0011:JavaFX|JavaFX] raamistikku või Android platvormile.
Ülesanne
Realiseerida ussimäng. Uss liigub mööda ekraani, nooltega saab juhtida, eesmärk on koguda aardeid.