Erinevus lehekülje "ITI0011-2016:HW03 Ussimäng" redaktsioonide vahel

Allikas: Kursused
Mine navigeerimisribale Mine otsikasti
21. rida: 21. rida:
 
1p - kaks ussi, AI
 
1p - kaks ussi, AI
 
1p - kaks ussi, kaks mängijat, eeldab nooltega juhtimist või üks hiirega, teine noolega. androidi peal võib olla nt kaks ringi, mida mängijad juhivad.
 
1p - kaks ussi, kaks mängijat, eeldab nooltega juhtimist või üks hiirega, teine noolega. androidi peal võib olla nt kaks ringi, mida mängijad juhivad.
 +
https://www.youtube.com/watch?v=hRy_qQLdptA
 +
https://www.youtube.com/watch?v=rJBWAfZM33M
 
1p - erinevat tüüpi aarded, üks jookseb eest ära, mõni on timeriga, mõni annab trahvipunkte. aare, mis muudab värvi. aare, mis teeb lühemaks jne.
 
1p - erinevat tüüpi aarded, üks jookseb eest ära, mõni on timeriga, mõni annab trahvipunkte. aare, mis muudab värvi. aare, mis teeb lühemaks jne.
 
1p - edetabel
 
1p - edetabel

Redaktsioon: 1. aprill 2016, kell 08:18

Tagasi ITI0011 lehele.

Üldine

Kolmas kodutöö aines Programmeerimise põhikursus Javas (ITI0011)
Kaust gitis: HW03
Kaitsmised: 18. - 22. aprill 2016

Ülesanne tuleb lahendada kasutades [[ITI0011:JavaFX|JavaFX] raamistikku või Android platvormile.

Ülesanne

Realiseerida ussimäng. Uss liigub mööda ekraani, nooltega saab juhtida, eesmärk on koguda aardeid.