Erinevus lehekülje "Kasutajaliidesed (ITV0130)) 2019" redaktsioonide vahel

Allikas: Kursused
Mine navigeerimisribale Mine otsikasti
66. rida: 66. rida:
 
#* [https://medium.com/@urschanselmann/reactive-programming-an-introduction-for-game-developers-f7da00edb424 Unity näide] - koodinäide on Unity3d kontekstis relevantne, aga põhjendused on väga hästi illustreeritud
 
#* [https://medium.com/@urschanselmann/reactive-programming-an-introduction-for-game-developers-f7da00edb424 Unity näide] - koodinäide on Unity3d kontekstis relevantne, aga põhjendused on väga hästi illustreeritud
 
#* [https://jsfiddle.net/jirve/bmb7zrhe/ Tunni näide] - lihtne ajastatud klõpsimine, kus mudel täieneb kohe, aga visuaal väikese hilistumisega
 
#* [https://jsfiddle.net/jirve/bmb7zrhe/ Tunni näide] - lihtne ajastatud klõpsimine, kus mudel täieneb kohe, aga visuaal väikese hilistumisega
 +
# Tarkvara tõlkimisest
 +
# Tarkvara hõlbustusfunktsioonid
 +
# Liidese andmete liigutamise paremad praktikad. Vuex.js
  
 
== Kontrolltöö ==
 
== Kontrolltöö ==

Redaktsioon: 25. aprill 2018, kell 10:44

Kursuse kood: ITV0130
Link: https://courses.cs.ttu.ee/pages/ITV0130
Õppejõud: Jaagup Irve
Kontakt: jaagup.irve@ttu.ee, TTÜ ruum ICT-425
Kursus varem: 2017

Korraldusest

Loengutes selgitame kasutajaliideste arendamise põhimõtteid. Harjutustundide eesmärk on omada õigustust tehniliste lahenduste ekraanile programmeerimiseks. Praktikumis lahendame iga nädal mõnd konkreetset liidese ehitamisel ettetulevat probleemi (kui pole kodutöödega tegelemisenädal, sest siis tegeleme ainult nendega)

Hindamine

ITV0130-Excel-error.png

Aine hinnatakse 100 punkti skaalal; saadaval olevate punktide hulk on veidi suurem. Punktid jaotuvad:

  • 0-10 punkti: kaastöö praktikumides (iga nädal 1 punkt; töö paarilisega või üksi)
  • 10-20 punkti: Kodutöö 1
  • 10-20 punkti: Kodutöö 2
  • 10-20 punkti: Kodutöö 3 (kodutöö võib esitada üksi või koos paarilisega; edukal kaitsmisel saab vähemasti pooled punktid)
  • 0-40 punkti: kontrolltöö (javascripti ülesannete absurdselt halb sooritus võib seada hindele laeks 3)

Kodutööde hindamisel kasutatakse konkreetsemat punktitabelit, kus alamkategooriate hindamine vahemikus 0-3 tagab tihti hinde samasuse ka kordushindamisel.

Plagiaat; teiste tudengite tööde esitamine muudetud moel ja muu jura edastatakse dekaanile menetlemiseks.

Kursuse kordajatele: varasemate aastate kontrolltöö hinde võib paluda otse üle kanda.

Praktikumid

Kodutöö

Loengud

Loengute videod (halvasti sorditud)

  1. Korraldusest; Fitt'i seadus, purjus inimese liides, kasutajamudel, liideste hindamine (PDF)
  2. Kasutajaliidesed programmeerijale; Sobimus; Kodutööst; Visuaaldisainist (PDF)
  3. Vue.js (loengu asemel on video, sest haigus)
  4. Müra kahandamine; vormidest. (Eelmisest õhus: kompositsioonist)
  5. Tekstide kirjutamine, lugemine, struktureerimine.
  6. Kasutajaliidese koostamise alusprintsiipidest; Inimese mälu eripäradest liidestes (meil on lühi, pikaajaline, protseduuriline ja episoodiline mälu; töömälu 4 +/- 1 seostumatut ühikut, sellest lähtuvalt peame töömälu toetama)
  7. Kasutajaliidese testimisest (PDF)
  8. Kasutajaliidese koostamise alusprintsiipidest II; Pikaajaline mälu (liidestes mõjutab see paroolide meeldejätmist peamiselt ja korduvaid operatsioone)
  9. Kasutajaliidese koostamise alusprintsiipidest III; Animatsioonide ajastustest ja iseloomust
  10. Reactive programming kui viis liideses andmevooga arvutusi teha.
  11. Tarkvara tõlkimisest
  12. Tarkvara hõlbustusfunktsioonid
  13. Liidese andmete liigutamise paremad praktikad. Vuex.js

Kontrolltöö

Kontrolltöö toimub viimase loengu päeval, loengu ruumides. Kontrolltöö sisuks on alltoodud materjalide lugemiskontroll ning HTML/javascripti tehniliste küsimuste lahendamine paberil.

Kõhurääkijate ja mobiilinokkijate tööd võtan ära ja ei hinda. Tööd saab teha üks kord (topelt-käimisel teist tööd ei hinda).


Viidete kogu

Siit on mõistlik õppida

Lugemist

Tehniline

Niisama huvitavat lugemist

Kontrolltöö eel siit õppida pole tarvis; siin on lihtsalt lahedused