Erinevus lehekülje "ITI0205 2020 2 iseseisev töö" redaktsioonide vahel

Allikas: Kursused
Mine navigeerimisribale Mine otsikasti
(Uus lehekülg: '= ITI0205 2. iseseisev töö - Javascripti lauamäng = == Mida tuleb teha == Sinu ülesandeks on kirjutada brauseris jooksev Yahtzee kasutades selleks ainult HTMLi, Javascripti...')
 
1. rida: 1. rida:
 
= ITI0205 2. iseseisev töö - Javascripti lauamäng =
 
= ITI0205 2. iseseisev töö - Javascripti lauamäng =
 +
 +
== NB! Ülesande punktid ja nõuded täpsustuvad ==
  
 
== Mida tuleb teha ==
 
== Mida tuleb teha ==

Redaktsioon: 23. september 2020, kell 11:45

ITI0205 2. iseseisev töö - Javascripti lauamäng

NB! Ülesande punktid ja nõuded täpsustuvad

Mida tuleb teha

Sinu ülesandeks on kirjutada brauseris jooksev Yahtzee kasutades selleks ainult HTMLi, Javascripti ja CSSi. Yahtzee on viie täringuga mängitav mäng, mille eesmärgiks on saada võimalikult palju mängulehel märgitud numbrikombinatsioone. Võitja on mängija, kes peale mängulehe täitmist on saanud kõrgeima punktisumma.

Mängu käik

Mäng koosneb 13 käigust ja selle eesmärgiks on 5 täringut veeretades koguda erinevate täringukombinatsioonidega võimalikult palju punkte. Võitja on mängija kellel on 13 käigu järel kõige rohkem punkte.

Reeglid ja nõuded

Põhifunktsionaalsus

  • Rakenduse avamisel küsitakse kasutaja nimi ja nupp "Alusta"
  • Kasutajale kuvatakse mängulauda ja tulemuste tabelit
  • Kasutaja saab visata täringuid. Sobiva kombinatsiooni saamiseks
  • Mängijale kuvatakse mängu seis - milline käik ja milline on tema punktisumma
  • Kui mäng on läbi kuvatakse kasutajale tema tulemus

Lisaks põhifunktsionaalsusele

  • Kasutaja tulemused salvestatakse edetabelisse. Brauseri sulgemisel ja uuesti avamisel ei lähe edetabelisse salvestatud tulemused kaduma
  • Mängus saavad osaleda 2 .. 5 mängijat. Mäng toimub samas arvutis ja ühe mängija käigu lõppedes antakse käik üle järgmisele mängijale.
  • Mäng on lisaks desktop vaatele kohaldatud ka mobiilile

Lisapunktide saamiseks

  • Mängu on võimalik mängida üle võrgu. Tagarakenduse platvormi valik on vaba, aga mäng peab olema kättesaadav ja kasutatav Turingu serverist.

Mistahes põnevad lisandused on lubatud.

Millises järjekorras asju teha

Proovi alustada lihtsamate osadega ja sealt järjest keerulisemaks.

  • Alusta puhta HTML failiga kuhu CSSiga joonistad staatilise mänguvälja ja täringud
  • Proovi saada täringud staatiliselt kuvama soovitud numbreid
  • Nüüd tee lihtne onclick meetod täringule, mis seda numbrit vahetaks
  • Lisa nupud täringu viskamiseks.
  • Proovi hoida täringute summat mingis globaalses muutujas, mida näitad välja lehel - see tähendab et oleku salvestamine töötab
  • Edasi proovi tulemused vastava käigu juurde tulemuste tabelisse kirjutada.
  • Nüüd realiseeri mängu algus ja lõpuolekud - mängu kondikava on sellega olemas.
  • Kuna iga mängija saab visata täringuid 3 korda, siis realiseeri nüüd see osa.
  • Laienda funktsiooni mis arvutab punkte nii et see võtaks arvesse ka muid kombinatsioone.
  • Nüüd on õige aeg hakata lisama edetabelit ja mitmemängija tugi.

Abimaterjale ja viiteid