Erinevus lehekülje "ITI0011-2016:HW03 Ussimäng" redaktsioonide vahel
Mine navigeerimisribale
Mine otsikasti
(Uus lehekülg: 'Tagasi ITI0011 lehele. == Üldine == Kolmas kodutöö aines Programmeerimise põhikursus Javas (ITI0011)<br /> Kaust gitis: HW03<br /> Kaitsmised: 18. - 22. aprill 2016 Ü...') |
|||
12. rida: | 12. rida: | ||
Realiseerida ussimäng. Uss liigub mööda ekraani, nooltega saab juhtida, eesmärk on koguda aardeid. | Realiseerida ussimäng. Uss liigub mööda ekraani, nooltega saab juhtida, eesmärk on koguda aardeid. | ||
+ | |||
+ | <!-- | ||
+ | |||
+ | 4p - uss sabaga, aarded, punktid, "surma saamine", seaded (ussi kiirus, mingid featuurid, seaded salvestatakse faili), efektne või ilus. | ||
+ | 1p - sinkavonkatamine | ||
+ | 1p - takistused (a la labürint) | ||
+ | 1p - kaks ussi, AI | ||
+ | 1p - kaks ussi, kaks mängijat, eeldab nooltega juhtimist või üks hiirega, teine noolega. androidi peal võib olla nt kaks ringi, mida mängijad juhivad. | ||
+ | 1p - erinevat tüüpi aarded, üks jookseb eest ära, mõni on timeriga, mõni annab trahvipunkte. | ||
+ | 1p - edetabel | ||
+ | |||
+ | tetris: | ||
+ | 4p põhiosa - kõik kujundid, ridade eemaldamine, skoor, kujundi keeramine ja liigutamine kukkumise ajal, seaded | ||
+ | 1p - edetabel | ||
+ | 1p - level suureneb mängu jooksul | ||
+ | 1p - combo ja boost | ||
+ | 1p - üks klots hoiule | ||
+ | 1p - invisible | ||
+ | 1p - kahe mängijaga | ||
+ | 1p - droptrisega kõrvuti | ||
+ | --> |
Redaktsioon: 1. aprill 2016, kell 06:40
Tagasi ITI0011 lehele.
Üldine
Kolmas kodutöö aines Programmeerimise põhikursus Javas (ITI0011)
Kaust gitis: HW03
Kaitsmised: 18. - 22. aprill 2016
Ülesanne tuleb lahendada kasutades [[ITI0011:JavaFX|JavaFX] raamistikku või Android platvormile.
Ülesanne
Realiseerida ussimäng. Uss liigub mööda ekraani, nooltega saab juhtida, eesmärk on koguda aardeid.