ITI0011:Gomoku turniir
Üldine
Tudengitel on võimalik võrrelda oma Gomoku algoritme teiste tudengite lahendustega. Selleks korraldatakse uue aasta alguses turniir, kus loodud programmid omavahel mängivad. Parimad tudengid saavad boonuspunkte. Loe täpsemalt järgnevatest peatükkidest.
Esitamine
Osaleda saab kas üksinda või kaheliikmelise võistkonnana.
Osalemiseks on vaja oma lahendus esitada võistlusele. See toimub kahes etapis:
1) 23. detsembril registreerimine - esitada oma soov võistlusel osalemiseks. Selleks saata email ago.luberg@ttu.ee. Kirja pealkiri "Gomoku tournament", sisusse võistlejate nimed, matriklikoodid.
Koos võistlemissooviga on võimalik esitada ka oma lahendus. See lahendus ei pea olema lõplik. Kõik lahendused, mis 23. detsembriks on saadetud, teevad juhuslikult mänge teiste lahendustega. Iga tudeng saab tagasisidet oma programmi mängude kohta. Seega on see hea võimalus testida koodi ja avastada vigu.
2) 31. detsembril hiljemalt esitada oma lõplik kood, mis võistlusel osaleb. Võistkond saadab emaili ago.luberg@ttu.ee aadressil pealkirjaga "Gomoku tournament", kus on (igaks juhuks uuesti) võistlejate nimed, matriklikoodid ning lahenduse lähtekood. Lahendus peab olema tervenisti ühes failis. Täpsem juhis esitamise kohta selgub jooksvalt (arvatavasti StudentStrategyXXXXXX.java, kus XXXXXX on matriklinumber, milles on klass, mis implementeerib ComputerStrategy interface'i).
Turniiri reeglid
Turniiri korraldus
Tulemused
Võitja on ... (avaldatakse hiljem).