ITI0140:Ülesanne 15
Redaktsioon seisuga 25. november 2015, kell 16:38 kasutajalt Triin (arutelu | kaastöö) (→Miinikits Miina tagasitulek)
Miinikits Miina tagasitulek
Teie ustav kits Miina on läinud kaduma. Kuulete häälte järgi, et ta on kadunud maa-alusesse labürinti. Kuna Miina aitas teid enne miini leidmisega, on aeg teil teda aidata. Peate koostama networkx-i graafi ala ASCII pildist ja leidma networkx-i abil lühima tee läbi selle graafi.
ASCII pildist tuleb graaf koostada nii, et iga ristumine on tipp, sisseppäs on lähtetipp ja väljappäs on lõpptipp. Tippude nimed on kodeeritud vastavate koordinaatidega.
0 1 2 A [[' ', ' ', ' '], B ['X', 'X', ' '], C ['X', 'X', ' ']]
Peate realiseerima kaks funktsiooni:
def create_graph(labyrinth): Create_graph peaks tegema antud ascii laburündist reeglite kohase networkx graafi. (Reegleid soovitan vaadata loengu slaididelt, tegemist on kaalutud graafiga.) def find_shortest_path(graph): See funktsioon peaks võtma sisse networkx-i graafi, ja tagastama tee sissepäästust kõige all paremapoolsele väljapääsule.
Ehk eelmise näite järgi, peaks tagastama ["A0", "A2", "C2"]. On garanteeritud, et koridorid on maksimaalselt ühe ühiku laiused, ja et find_shortest_path-i testites antakse ette alati leitav tee.