ITI0011:HW02 Droptris Juhend
Üldine
Siin on mõned näpunäited, mida Droptrise ülesande juures võiks arvess võtta.
Nõuded
Põhiosa
Põhiosa (4p) jaoks tuleb mängida nii "O" kui "I" kujunditega vähemalt 2000 punkti.
Võimalik on saada ka 2p (+1 palli siis ei rakendu) kui vaid "O" kujunditega saab 2000 punkti.
Lisaosa
Põhiosa on võimalik realiseerida kasutades meie etteantud teeki DroptrisConnection. Kõik lisaosad eeldavad, et realiseerida socket ühenduse ise.
Ülesande lisaosade jaoks peab teie algoritm suutma mängida kõikide kujunditega.
Lisaosade eest on võimalik saada täiendavalt 4p. Täpsed kriteeriumid selguvad.
Võistlus
Täiendavalt on võimalik saada kuni 2 lisapunkti. Teie realiseeritud algoritmid pannakse mängima samade klotside järjestustega. Parimad saavad lisapunkte.
Socket ühendus
Socket ühenduse realiseerimiseks on soovitatav kasutada järgmisi klasse:
PrintWriter
andmete kirjutamiseks.InputStreamReader
andmete lugemiseks.
Kasutades PrintWriter
klassi, saate kasutada println
meetodit, et oma päringud saata. Oluline on just saata ka reavahetus (server eeldab seda).
Andmeid tuleb lugeda sümbolhaaval. Kuna server ei saada reavahetusi, ei saa mõne muu lugejaga (nt BufferedReader) toimetada. Kuidas toimida:
- InputStreamReader'il on meetod
read(char[], int, int)
: https://docs.oracle.com/javase/7/docs/api/java/io/InputStreamReader.html#read%28char[],%20int,%20int%29 - Looge enda
char
massiiv, näitekschar[] input = new char[100];
- Andke loodud massiiv
read
meetodile ette. Samuti määrake ära algus ja lõpp. Te ei pea täpselt pihta saama lõpule. Pigem lugege natuke rohkem (kuna server on jõudnud vaid ühe kujundi info saata, ei tohiks seal ka mingit muud infot tulla). - Sisend pannakse char massiivi, selle saate
String
objektiks muuta (näiteksString
konstruktoriga).
Mõistlik oleks lugemise jaoks teha mingi eraldi meetod. Ja veel vingem oleks teha kogu socket ühenduse jaoks eraldi klass, millel on read/write vms meetodid. Näiteks võiks teie loodud klassi kasutamine välja näha selliselt:
<source lang="java"> UltimateDroptrisConnection c = new UltimateDroptrisConnection(jsonString); c.read(); // reads welcome message BlockInformation bi = c.readBlockInformation(); char block = bi.getBlock(); char[] nextBlocks = bi.getNextBlocks();
int score = c.readScore();
int[][] state = c.readState(); </source>
Eelnev on lihtsalt näide. Te ei pea üldse oma klassi looma ühenduse jaoks.