UI:Kodutöö 2 (2018)

Allikas: Kursused
Redaktsioon seisuga 13. märts 2018, kell 22:22 kasutajalt Irve (arutelu | kaastöö) (Uus lehekülg: '{{UI}} ''Teise kodutöö eesmärk on tagasiside ja HTMLi dünaamilise animeerimise harjutamine. Mäng on huvitav nähtus, sest püüab teha rutiinset tegevust vääristavate anim...')
(erin) ←Vanem redaktsioon | Viimane redaktsiooni (erin) | Uuem redaktsioon→ (erin)
Mine navigeerimisribale Mine otsikasti

Teise kodutöö eesmärk on tagasiside ja HTMLi dünaamilise animeerimise harjutamine. Mäng on huvitav nähtus, sest püüab teha rutiinset tegevust vääristavate animatsioonide ja tagasisidega nauditavaks, sest pakub tunnet et asjad on enamvähem korras ja kontrolli all. Sellist tunnet peaks kasutajale pakkuma tegelikult iga kasutajaliides

Bürokraatia

Ülesanne on iseseisvalt või paarilisega implementeerida väike mäng nimega "Bürokraatia". Mängija on sorteeriv bürokraat, kellele antakse regulaarselt ülesanne sorteerida paber ja veidi harvem lisaülesandeid.

  • Saabunud paber jääb ootama kuni see sorditakse või kuni tööülesanne aegub (ootel võib olla maksimaalselt 2 paberit)
  • Mängija sorteerib paberi ühte kahest kuhjast, mängijat premeeritakse õige vailku puhul.
  • Aeg-ajalt antakse mängijale lihtne lisaülesanne: kahe arvu liitmine. Mängijat premeeritakse õige vastuse puhul.
  • Mängijal on 3 "elu", mis kaovad kui ta:
    1. Sorteerib paberi valesse kuhja.
    2. Sorteerimata on rohkem kui 3 paberit
    3. Lahendab valesti lisaülesande
    4. Lisaülesanne aegub
  • Kui elud on otsas antakse mängijale mõista et mäng sai läbi, näidatakse punkte ja võimaldatakse mängu korrata.
  • Kasutaja pilgu ja tähelepanu juhtimisel tuleb animatsioonil liigutada HTML elemente Javascripti abil. Animeeritud .gif on täiendavalt lubatud, kuid elementide liigutamine ajas on kohustuslik.


Vabatahtlik

  • Võib mängijale anda lisaülesandena midagi muud, kui arvutusülesande.
  • Mängu elemendid, lugu, nimi ega teema ei pea olema bürokraatiaga seotud: graafika ja worldbuilding on teie vaba valik.
  • Mäng võib olla keerulisem, kuni nõuetes nähtud elemendid säilivad. Mängu tempo on vaba, punktisüsteem võib olla teiselaadne, kui see on põhjendatud.
  • Sorteerimisviis on vaba: paberi lohistamine, klõpsimine, jne.

Hinnatakse

Positiivne hindamisvahemik on 10-20 punkti. Vähem kui 10 punktile hinnatud tööd ei võeta vastu.

Hinnatakse kasutaja jaoks oluliste sündmuste arusaadavust, selgust ja tähelepanu juhtimist. Seda, kuidas mäng "õpetab ennast ise.

TODO: konkreetsem hindamistabel