UI:Kodutöö 2 (2018)
Teise kodutöö eesmärk on tagasiside ja HTMLi dünaamilise animeerimise harjutamine. Mäng on huvitav nähtus, sest püüab teha rutiinset tegevust vääristavate animatsioonide ja tagasisidega nauditavaks, sest pakub tunnet et asjad on enamvähem korras ja kontrolli all. Sellist tunnet peaks kasutajale pakkuma tegelikult iga kasutajaliides
Bürokraatia
Ülesanne on iseseisvalt või paarilisega implementeerida väike mäng nimega "Bürokraatia". Mängija on sorteeriv bürokraat, kellele antakse regulaarselt ülesanne sorteerida paber ja veidi harvem lisaülesandeid.
- Saabunud paber jääb ootama kuni see sorditakse või kuni tööülesanne aegub (ootel võib olla maksimaalselt 2 paberit)
- Mängija sorteerib paberi ühte kahest kuhjast, mängijat premeeritakse õige vailku puhul.
- Aeg-ajalt antakse mängijale lihtne lisaülesanne: kahe arvu liitmine. Mängijat premeeritakse õige vastuse puhul.
- Mängijal on 3 "elu", mis kaovad kui ta:
- Sorteerib paberi valesse kuhja.
- Sorteerimata on rohkem kui 3 paberit
- Lahendab valesti lisaülesande
- Lisaülesanne aegub
- Kui elud on otsas antakse mängijale mõista et mäng sai läbi, näidatakse punkte ja võimaldatakse mängu korrata.
- Kasutaja pilgu ja tähelepanu juhtimisel tuleb animatsioonil liigutada HTML elemente Javascripti abil. Animeeritud .gif on täiendavalt lubatud, kuid elementide liigutamine ajas on kohustuslik.
Vabatahtlik
- Võib mängijale anda lisaülesandena midagi muud, kui arvutusülesande lahendamine.
- Mängu elemendid, lugu, nimi ega teema ei pea olema bürokraatiaga seotud: graafika ja worldbuilding on teie vaba valik.
- Mäng võib olla keerulisem, kuni nõuetes nähtud elemendid säilivad. Mängu tempo on vaba, punktisüsteem võib olla teiselaadne, kui see on põhjendatud.
- Sorteerimisviis on vaba: paberi lohistamine, klõpsimine, jne.
Hinnatakse
Positiivne hindamisvahemik on 10-20 punkti. Vähem kui 10 punktile hinnatud tööd ei võeta vastu.
Hinnatakse kasutaja jaoks oluliste sündmuste arusaadavust, selgust ja tähelepanu juhtimist. Seda, kuidas mäng "õpetab ennast ise.
Baasülesanne (10 punkti kui kõik lahendatud):
- Ootejärjekord
- Sortimine (lohistamine või klõps)
- Tähtajaline lisaülesanne
- Elude kaotamine
- Mängu läbikukkumine, punktid, ja kordamine
- Kasutaja tähelepanu juhitakse animatsioonidega
Kui baasülesandest on puudu üks või kaks elementi, on hindajal õigus baasülesanne siiski lahendatuks lugeda või anda baasülesande eest pooled punktid.
Lisaks (1 punkt igaühe eest):
- Ilus kujundus
- Mängu kujundus toetab teemat
- Head ilmumised
- Hea sortimise tagasiside
- Hea lisaülesande "episood"
- Hea läbikukkumiste tagasiside
- Heliline tagasiside
- Mängu õpitavus on hea
- Sorditavaid objekte saab lohistada (drag&drop)
- Töötab ka mobiilil
Lisaks on võimalik saada lisapunkte positiivselt üllatava lahenduse või üldise viimistletuse eest.
Hilinemine: Hilinemine 1 nädal on -2 punkti, rohkem hilinemine -5 punkti. Töö näitamine
Minimaalne hinne vastuvõetud töö eest on 10 punkti.
Esitamine
Esitamiseks laadige oma töö veebi, nign töö jaoks kasutatud kood dijkstra.cs.ttu.ee serverisse kodukataloogi:
/home/KASUTAJANIMI/public_html/ui/t2
Juhul kui dijkstras puudub mõni tarvilik funktsionaalsus, laadige kogu töö kood ikka sellesse kausta, kuid võite selle üles seada mõnesse teise serverisse.